13.04.2015

Notka



Hej, 
obiecałam wam, że po sesji powrócę z dalszymi losami Blake i Justina. 
Niestety, nie byłam w stanie dotrzymać tego słowa. 
Po poukładaniu pewnych spraw zastanawiam się nad ponownym tłumaczeniem ich losów. 
Ostatecznie zdanie zależy tylko od was. 
Bardzo was proszę, abyście w komentarzach pisali co myślicie na ten temat. 
Chce wiedzieć ile osób będzie czytało to co tłumaczę. 

Proszę, abyście również ponownie wpisywali się do Informed gdyż nie wiem czy wasze usery/nazwy na ask'u są nadal aktualne albo podawali wasze usery/nazwy na ask'u w komentarzu na dole. 


W przeciągu tygodniu dam wam odpowiedź co dalej z tym ff. 

Miłego wieczoru/dnia

24 komentarze:

  1. Jeśli masz czas i chęć to tłumacz dalej te ff, bo jest naprawdę świetne i uwielbiam je czytać @Alex41789

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju te ff bardzo mi się spodobało i szczerze to mam nadzieje ze dalej będziesz tłumaczyłe te opowiadanie :)
    @JB_ANGEL0

    OdpowiedzUsuń
  3. To ff jest świetne, kocham je mam nadzieję że będziesz tłumaczyć dalej @biebsuolog

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak tak tlumacz dalej prosze
    @swaglandjb

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się strasznie podobało i z chęcią bym czytała twoje tłumaczenie :)) Więc jeśli masz chęć i czas to pisz :) / @Vejtaszewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym czytała, bardzo wciągająca historia. Jeśli nie masz na to czasu, no to moze ktos by chetnie zastapił cie, a ty od czasu do czasu byś zaglądała. To twoja decyzja skarbie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się w 100% świetne tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli masz ochotę i czas to tłumacz. Historia jest świetna :) @SassyDemon_

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym abyś wróciła ale to twoja decyzja zastanów się czy bedziesz miała czas dla nas czytelników

    OdpowiedzUsuń
  10. Tłumacz dalej, jeśli oczywiście chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesli masz czas na tlumaczenie to rób to dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tlumacz blagam to jest zajebiste ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny blog, tłumacz dalej. Będę czytać ;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo chcę byś dalej tłumaczyła

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze tutaj kiedys zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja będę czytała ask: GaBaaJB

    OdpowiedzUsuń
  17. Bedzie jeszcze dalej to tłumaczone? :/

    OdpowiedzUsuń